Uncategorized
פרסום בפייסבוק ופרסום בגוגל יתרונות וחסרונות
הרבה עסקים שואלים אותי מתי כדאי לפרסם בפייסבוק ומתי כדאי לפרסם בגוגל האמת, לא קיימת תשובה חד משמעית ולעתים קרובות שתי המדיות משלימות אחת את
הרבה עסקים שואלים אותי מתי כדאי לפרסם בפייסבוק ומתי כדאי לפרסם בגוגל האמת, לא קיימת תשובה חד משמעית ולעתים קרובות שתי המדיות משלימות אחת את
בימים אלה בהם וירוס הקורונה COVID-19 משתולל, סדרי עולם שלמים משתנים בינהם, האופן שבו בני אדם מתקשרים זה עם זה. צריכת תקשורת באמצעים דיגטליים מרחוק
מחקר כשאנחנו מבינים איפה העסק שלך נמצא היום אנחנו יכולים להביא את העסק למקום שבוא אתה רוצה להיות בשלב הזה אנחנו מגלים מי אתה, מי
הרשתות החברתיות הצליחו לייצר קשרים בין אנשים לעסקים באופן חסר תקדים.לפני עידן הרשתות החברתיות, עסקים יצאו עם מסר אחד לקהל הצרכנים בעוד הקהל נשאר פאסיבי
אם אתה מוכר משהו, סביר להניח ששקלת לפתוח חנות ברשת האינטרנט ולמכור אונליין.לאור מגמות הצרכנים להגברת רכישות אונליין ברשת האינטרטנט,ובמיוחד בתקופת וירוס הקורונה, סחר מקוון הפך