4 שלבים בדרך להצלחה בשיווק ברשת

מחקר

כשאנחנו מבינים איפה העסק שלך נמצא היום אנחנו יכולים להביא את העסק למקום שבוא אתה רוצה להיות

בשלב הזה אנחנו מגלים מי אתה, מי קהל הלקוחות שלך, מגלים קהלים חדשים שאולי התפספסו בדרך

עם התובנות האלה אנחנו מגלים הזדמנויות חדשות שעד עכשיו התחבאו להן בפינה

באמצעות הבנת עומק של העסק שלך אנחנו מיצרים תובנות שמניעות את האסטרטגיה שלך

בניית אסטרטגיה

האסטרטגיה היא עמוד התווך בהצלחה שלך. אנחנו בונים תוכנית אסטרטגית עם יעדים ברורים למדידה

התוכנית האסטרטגית שומרת על דרך ברורה ומסודרת להצלחה

ביצוע

אחרי בנית תוכנית אסטרטגית אנו פונים ישירות לשלב הביצוע. בונים קריאטיב למותג שלך, ומתחילים להשתמש בכלי המדיה הטקטית, מדיות חברתיות, עמודי נחיתה,PPC, קידום באמצעות תוכן או בקיצור – כל מדיה שגולש נחשף אליה נלקחת בחשבון בכדי לממש את המטרות האסטרטגיות

אופטימיזציה ושיפורים

בואו נודה שניה באמת, פרסום זה לא מדע מדויק.

לכן, אחרי השקת מהלך שיווק דיגיטלי עוברים לשלב האופטימיזציה. זהו השלב בוא אנחנו בוחנים את ביצועי הקמפיין מחדש משפרים מלטשים ומייפים איפה שצריך, כדי למקסם את ההצלחה.

כך אנחנו שומרים על מעורבות פעילה בהצלחת הקמפיין שלך

המאמר עניין אותך, שתף/י אותו

Leave a comment

נשמע מעניין?

אז בוא נקבע פגישה

דילוג לתוכן