4 דברים שסוכנות דיגיטל מקצועית תעשה עבורך בתקופת הקורונה המאתגרת

בימים אלה בהם וירוס הקורונה COVID-19 משתולל, סדרי עולם שלמים משתנים

בינהם, האופן שבו בני אדם מתקשרים זה עם זה. צריכת תקשורת באמצעים דיגטליים מרחוק קפצה דרמטית. ובכך, גם הדרישה לאינטרקציות דיגיטליות איכותיות עם עסקים

בתקופה כל כך מאתגרת נשאלת השאלה איך לשמור על קשר עם קהל הלקוחות של העסק

הכרות מחודשת עם לקוחותיך

בתקופה של ריחוק חברתי, כאשר פגישות פנים אל פנים הן דבר שממעטים בו
כדאי לחשוב וליצור ערוצי תקשורת חדשים עם לקוחותיך ולחזק את הערוצים הדיגיטליים הקיימים

כמה נקודות שכדאי לחשוב עליהן לפני שניגשים לתהליך:

  • איפה הלקוחות שלך מחפשים מידע ברשת
  • האם הם מחפשים את המוצרים והשירותים שלך באופן אקטיבי ואיפה?
  • המידע שהם מחפשים על השירותים והמוצרים שלך

אנחנו מראיינים שניים עד שלושה לקוחות על מנת להבין את כל הנקודות האלה

בדרך כלל התוצאות מפתיעות אפילו בעלי עסקים ותיקים

עסק! שפר את הופעתך ברשת!

אנחנו בטוחים שאתה סוגר עסקה עם כל לקוח שמגיע אליך פנים אל פנים
אבל מה קורה עם הלקוחות שפוגשים אותך ברחבי הרשת באופן וירטואלי?

האם המפגשים הוירטואלים מייצרים לך הכנסה באמצעות לידים או מכירות בזכות או שאתה מרגיש שלפעמים צריך מישהו שיסביר ללקוח מה כתוב באתר או בעמוד הסושיאל?

אנחנו לוקחים את הנכסים הקיימים ומוציאים מתוך המוץ את כל התבן. ממקדים כמו קרן לייזר בדיוק לנקודות שאתה רוצה לפגוע

לפעמים פחות זה הרבה,אבל הרבה יותר

מתקדמים צעד לפני הלקוח

אז אחרי שאיתרנו את קהל הלקוחות הפוטנציאלים וחידדנו את המסרים צריך לבחור את הכלים בהם נפיץ את המסר –
מדיה חברתית , PPC, SEO, מודעות רשת, שיווק בתוכן או שילוב של חלקם או כולם במינון מדויק

אנחנו עורכים מספר בדיקות ובאמצעות אנליזה יודעים לומר איפה נמצא קהל הלקוחות שלך ולכוון בדיוק אליהם

כותבים תוכנית

עכשיו זה הזמן לכתוב תוכנית ל-6 עד 12 החודשים הבאים.
אנחנו יודעים שבתקופת חוסר ודאות כל כך גדולה זה בטח לא פשוט
אבל זה בדיוק מה שאנחנו עושים בגו-גו דיגיטל

המאמר עניין אותך, שתף/י אותו

Leave a comment

נשמע מעניין?

אז בוא נקבע פגישה

דילוג לתוכן