הרשתות החברתיות הצליחו לייצר קשרים בין אנשים לעסקים באופן חסר תקדים.
לפני עידן הרשתות החברתיות, עסקים יצאו עם מסר אחד לקהל הצרכנים בעוד הקהל נשאר פאסיבי כמקבל המסר.
הרשתות החברתיות גרמו לצרכן להפוך מפאסיבי לאקטיבי. הצרכן רוצה לעקוב אחרי מותג או עסק במהלך יומו אונליין, הוא רוצה לשוחח איתך ולהבין מי אתה
רשתות חברתיות משמשות צרכנים להכרת עומק של עסק או מותג
התמונות של "מאחורי הקלעים" במפעל או במשרד,
פרטים מעניינים על המוצרים שלך שלא מופיעים בפרסום השוטף,
זמני פעילויות קד"מ ועוד.
שימוש נכון ברשתות חברתיות יכול ליצר לך קהל חדש ולחזק קשר עם קהל לקוחות קיים.
היתרון שברשתות החברתיות הוא יכולת מדידה לא רק של מכירות,
אלא גם של תמיכה במותג או בעסק שלך באמצעות חשיפות ומעורבויות.
השיטה שלנו
סטרטגיית רשתות חברתיות מתחילה בהתבוננות פנימה אל תוך העסק שלך
תוך חשיבה איפה קהל הלקוחות שלך נמצא.
לאחר מכן אנחנו מתכננים דרך פעולה המשלבת עמוד אורגני ופעילות ממומנת
את הפעילות האורגנית אנחנו מנצלים לטובת הגברת מודעות למותג שלך באמצעות פוסטים קלילים ומעניינים
את הפעילות הממומנת אנחנו מכוונים לקהל יעד מדוייק בעל סבירות גבוהה לרכישה או השארת פרטים
אנחנו מלווים אותך במהלך כל החודש ומדווחים לך על מעורבויות, מכירות, המרות, חשיפות, שיפורים ותיקונים שאנחנו מבצעים על הדרך